logo
Infolinka: eget@eget.cz
  • Úvod
  • O společnosti
    • Etický kodex společnosti
    • Řízení kvality ve společnosti
    • Politika BOZP
    • Certifikace společnosti
      • Certifikát ISO
  • Produkty a služby
    • Vodiče pro vzdušná vedení
    • Kabely silové a sdělovací včetně speciálních
    • Přípojnice pro vysokonapěťové stanice (Al a AlMgSi trubky, Al a Cu pasy)
    • Závěsné a podpěrné izolátory vyrobené z keramiky, kompozitu a skla
    • Elektroarmatury a přístrojové svorky
  • Obchodní podmínky
  • Podporujeme
  • Kontakty
  1. Home
  2. O společnosti
  3. Etický kodex společnosti

Etický kodex společnosti


 

Etický kodex společnosti EGE-Trading, s.r.o.

 

I. Preambule

  • Vrcholové vedení společnosti EGE-Trading (dále jen „společnost“) přijímá tento etický kodex jako soubor základních hodnot a přístupu k podnikání, kterým se řídí při výkonu své podnikatelské činnosti
  • Společnost řadí mezi své nejdůležitější úkoly zachování dobré pověsti firmy, všech hodnot a zásad při realizaci podnikatelským záměrů a projektů a důvěry všech zaměstnanců
  • Dodržování etického kodexu ze strany společnosti je jejím morálním závazkem, kterým upravuje jednání a chování společnosti a všech zaměstnanců vůči spolupracovníkům, dodavatelům, zákazníkům a ostatním subjektům a orgánům státní správy a chování zaměstnanců vůči společnosti
  • Pro třetí strany určuje etický kodex normy, které lze od společnosti očekávat

 

II. Vztahy se zákazníky

  • Společnost pokládá za základ úspěšného a trvalého obchodního vztahu čestnost a rovnost při jednání s každým zákazníkem nebo zadavatelem veřejné zakázky nebo zakázky z privátního sektoru
  • Společnost dbá na to, aby nabízené a realizované služby zákazníkům byly na vysoké kvalitativní úrovni a odpovídaly parametrům a požadavkům obsažených v národních a mezinárodních normách a předpisech
  • Společnost poskytuje včasné, úplné, nezkreslené, pravdivé a srozumitelné informace o svých produktech a službách.
  • Společnost dbá důsledně na plnění svých povinností vyplývajících z realizovaných služeb ve stanovených nebo dohodnutých termínech
  • Společnost neuplatňuje žádnou formu nekalé soutěže
  • Společnost považuje korupční praktiky jakéhokoliv druhu za nepřípustné a sama používá při nabídce nebo prodeji svých služeb pouze legitimní metody
  • Veškeré informace získané od zákazníků považuje společnost za důvěrné

 

III. Vztahy s dodavateli

  • Výběr dodavatelů realizuje společnost výhradně v souladu s pravidly obchodní soutěže v návaznosti na platné právní úpravy a v souladu s vnitřními pravidly společnosti
  • Jakékoliv korupční praktiky považuje společnost za nepřijatelné
  • Společnost striktně respektuje všechny zákony, tradice a kulturu zemí a destinací, ve kterých realizuje své podnikatelské záměry
  • Společnost respektuje všechna smluvní ujednání včetně dodržování platební morálky
  • Veškeré informace získané od dodavatelů považuje společnost za důvěrné

 

IV. Vztahy se zaměstnanci

  • Společnost si je vědoma, že zaměstnanci představují tu nejvyšší hodnotu
  • Společnost zakládá vztahy k zaměstnancům na úctě k důstojnosti každého člověka a na respektování základních lidských práv
  • Společnost vytváří pro práci svých zaměstnanců příznivé a bezpečné pracovní podmínky a umožňuje zvyšování jejich odborné úrovně
  • Společnost zaměstnává zaměstnance na základě jejich způsobilosti pro danou práci bez jakékoliv politické, rasové, náboženské či národnostní diskriminace, bez ohledu na pohlaví, sexuální orientaci, věk, nebo stav
  • Společnost zajišťuje spravedlivé odměňování svých zaměstnanců za vykonanou práci včetně řádné výplaty mezd
  • Společnost vyžaduje, aby zaměstnanci dbali zásad bezpečné práce, dodržování a řádné využívání stanovené pracovní doby
  • Společnost vyžaduje, aby zaměstnanci ve vztahu k majetku společnosti řádně hospodařili se svěřenými prostředky i v zájmu ochrany majetku zaměstnavatele
  • Společnost vyžaduje aby informace, které zaměstnanci o společnosti získají při výkonu své práce nebyly využity pro osobní zisk ani zneužity pro jiný účel, než pro který byly určeny
  • Pro řešení případných pracovních sporů mezi společností a zaměstnanci se přednostně používá vyjednávání

 

V. Vztahy s konkurencí

  • Společnost vystupuje vůči své konkurenci v oboru čestně, nepoškozuje pověst konkurence ani jejich představitelů
  • Společnost dbá, aby zaměstnanci ve styku s konkurencí respektovali důvěrnost obchodních či jiných informací
  • Společnost se nepokouší nelegálními ani nečestnými způsoby získat informace o podnikání konkurentů

 

VI. Životní prostředí

  • Společnost má trvalý zájem na zlepšování kvality životního prostředí
  • Společnost má uzavřenou smlouvu se společností EKO-KOM č. EK-F00025108
  • Společnost využívá ve své podnikatelské činnosti přednostně výrobky, které splňují všechny ekologické požadavky
  • Společnost respektuje při svém podnikání všechny normy stanovené pro oblast environmentální politiky doma i v zahraničí

 

VII. Rozsah působnosti etického kodexu

  • Etický kodex je jedním ze základních dokumentů společnosti a vztahuje se na všechny zaměstnance firmy, jakož i na další fyzické osoby jednající jejím jménem
  • Povinností všech zaměstnanců společnosti v jakémkoliv pracovněprávním vztahu je dodržovat tento Etický kodex, jednat v jeho souladu, a zároveň i požadovat aby všechny spolupracující třetí strany, včetně externích poradců, dodavatelů a jiných obchodních partnerů, respektovali zásady Etického kodexu
  • Všichni zaměstnanci společnosti jsou povinni zachovávat vysoký morální standard v obchodním a pracovním jednání, vytvářet pracovní prostředí důvěry a úcty
  • Každý zaměstnanec, jakož i každá osoba, jednající jménem společnosti musí být obeznámena s tímto etickým kodexem

 

VIII. Kontrola dodržování etického kodexu

  • Všichni zaměstnanci společnosti si musí být vědomi, že každé porušení etických norem uvedených v tomto Etickém kodexu bude považováno za porušení pracovní disciplíny ve smyslu Zákoníku práce
  •  Každý může oznámit porušení Etického kodexu kterémukoliv členovi vedení společnosti. Oznámení je možné kdykoliv podat ústně, písemně, elektronickou poštou, nebo telefonicky
  • Vedení společnosti se zavazuje zabývat se každým oznámením o porušení Etického kodexu, které není anonymní a přijmout řešení
  • Společnost tímto vyhlašuje, že proti tomu kdo ohlásí podezření z porušování tohoto Etického kodexu, nebudou namířené žádné sankce a nebude žádným způsobem znevýhodňován
  • Vedení společnosti si uvědomuje citlivost těchto problémů a zaručuje absolutní důvěrnost údajů o identitě osob podávajících oznámení o podezření z porušení Etického kodexu.

 

V Praze dne 1.1.2014      

Revize 21.1.2019

Ing. Libor Krása, jednatel

EGE-Trading,s.r.o.
Novohradská 397/34
370 08 České Budějovice

IČ: 25159844
DIČ: CZ25159844

Pracoviště
Starochodovská 1359/76
149 00 Praha 4

tel.: +420
e-mail: eget@eget.cz

EGE – Trading, s.r.o. © 2022

Pagebuilder

logo
Úvod
O společnosti Submenu
Etický kodex společnosti
Řízení kvality ve společnosti
Politika BOZP
Certifikace společnosti Submenu
Certifikát ISO
Produkty a služby Submenu
Vodiče pro vzdušná vedení
Kabely silové a sdělovací včetně speciálních
Přípojnice pro vysokonapěťové stanice (Al a AlMgSi trubky, Al a Cu pasy)
Závěsné a podpěrné izolátory vyrobené z keramiky, kompozitu a skla
Elektroarmatury a přístrojové svorky
Obchodní podmínky
Podporujeme
Kontakty
×